Drukuj
Administrator

Zasady wydawania zezwoleń w celu umieszczenia tablic reklamowych, banerów


Podstawa prawna:



Wymagane dokumenty:


Zajmujący pas drogowy przed planowanym umieszczeniem reklamy składa wniosek do zarządcy drogi o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa w celu umieszczenia reklamy w pasie drogowym.

Wniosek o wydanie decyzji zezwalającej na umieszczenie baneru reklamowego - pobierz.

Wniosek o wydanie decyzji zezwalającej na umieszczenie tablicy reklamowej - pobierz.


Wniosek powinien zawierać:


  1. Imię i nazwisko oraz adres lub nazwę i siedzibę podmiotu (NIP, REGON, PESEL) występującego o zajęcie pasa drogowego;
  2. Cel zajęcia pasa drogowego;
  3. Lokalizację, powierzchnię oraz sposób posadowienia reklamy;
  4. Planowany okres umieszczenia reklamy w pasie drogowym;
  5. Czytelny podpis osoby uprawnionej, jak również pieczęć firmową w przypadku gdy właścicielem ma być osoba prawna lub podmiot gospodarczy.

Do wniosku należy dołączyć:



Potrzebne informacje uzupełniające można uzyskać pocztą elektroniczną:

lub telefonicznie Sekcja utrzymania dróg i mostów tel. 089 741 95 83