Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej, a także udostępnione w drodze wyłożenia lub wywieszenia, udostępniane są wszystkim zainteresowanym na wniosek.
Udostępnianie informacji na wniosek następuje "bez zbędnej zwłoki", nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli okaże się to niemożliwe, Wnioskodawca zostanie powiadomiony w tym terminie, o powodach opóźnienia w przekazaniu informacji oraz o nowym terminie, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku..
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej może być złożony w formie papierowej lub elektronicznej:
- na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
- za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (więcej informacji tutaj),
- osobiście lub listownie na adres:
Powiatowy Zarząd Dróg w Mrągowie
ul. Nowogródzka 1
11-700 Mrągowo